Bloggen är död

Sen en tid tillbaka är bloggen död.

Den 22:e januari somnade Boris in för gått efter mycket vånda och många beslut. I och med hans död är också denna blogg död. Tyvärr har jag inte fått sörja honom i fred då vissa personer har satt mig på de anklagandes bänk där jag ska förklara mitt beslut, utan en tanke på hur jag känner det. Det var och är med en stor sorg i hjärtat som jag fick ta bort honom. Det kanske är något att fundera på?

I allafall har det hänt alldeles för mycket tråkigheter under denna bloggs tid så det känns som en stor lättnad att lämna det tråkiga trista livet bakom mig och fokusera på framtiden som har mycket spännande saker i sitt sköte. Kanske återkommer i en annan blogg framöver om tiden och lusten återfinns.


Puss och Kram




Och vi ses i nästa liv min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Iréne

Alldeles rätt Jessica! Släng allt skräp och all negativitet i soptunnan. Fokusera nu på framtiden, på saker som gör DIG lycklig och på saker som får DIG att må bra!

KRAM

2010-02-08 @ 19:05:38
Postat av: Cristina

Håller med Iréne till fullo. Du har placerat allt på dess rätta plats; skiten i tunnan, din kära Boris där han efter allt har det bäst och framtiden i fokus. Kramisar

2010-02-12 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0