Typiskt!!

Mitt i alltihopa har jag fått ont i halsen. Gör skitont när jag sväljer. Därför vaknar jag flera gånger varje natt. Inge roligt alls. Tror dessutom att jag har lite feber för jag svettas som en gris så fort jag ska göra nåt.

Men jag känner att jag måste aktivera mig så nu har jag burit upp alla kartonger och tomma flyttkartonger till vinden. Dessutom organiserade jag om lite i mina garderober. Tog även itu med ett jobbigt projekt att sortera olika minneskort mm. Så dem ska han få nästa gång. Vill inte ha hans saker liggandes och skräpa här. Räcker med min egen. Det var lite jobbigt för jag var ju tvungen att läsa några av dem...
Dock känner jag mig lugnare idag. Kan ju bero på sessionen med bildkristina igår?

Just nu kom jag av mig lite. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att aktivera mig. Finns massor men energin tog liksom lite slut efter sorteringen. Varför skulle jag göra det? Idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0