Sökes!!

Jag bestämt med exet att jag ska försöka ha Boris på heltid under en period så vi slipper se varandra.

I allafall söker jag nu efter någon som kan rasta Boris nån gång under dagen när jag börjar jobba igen. I början bara några dagar i veckan eftersom jag bara ska jobba halvtid i början. Senare behövs det varje dag. Den som vill ställa upp får självklart betalt. Vet ni nån som är intresserad? Skriv nåt i kommentarena, för nu är det bråttom :).

Även om jag kanske tidigare har skrivit en del mindre positivt om bullterriern Boris så är han numera en charmig kille i sina bästa år. Är mycket lugnare nu än tidigare och en dröm att rasta. Inget skällande, inget slängade i koppel och har tempo så man får motionera. Mattes älskling alltså :)



 

Vem vill inte gå ut med en sån goding??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0