Rolig kväll!!

I mitt nya liv ska jag bara göra roliga saker (i den mån det går) och gårdagen var en sån kväll. Iréne och hennes brorsdotter Emelie och jag skulle gå på Ladies night.

Innan dess skulle det förfestas lite, fixas och piffas. Allt för att se så snygg ut som möjligt :)
Klockan 20.30 kom taxin för att köra oss till Löbergs Lila arena. Världens skönaste taxisnubbe. Emelie var lite rädd för honom först så jag fick sitta i framsätet men det visade sig att han var världens snällaste. Han bjöd Emelie både på smärstillande tabletter och vatten. Vi fick tom ta kort på honom :)
Sen var det dags för konserten. Den var toppen. Skratta en hel del. Kul med killar som kan driva med sig själva. Kärringarna höll sig ganska lugna. Trodde de skulle vara värre än de var. Men killarna hade vakter som följde dem så fort de lämnade scenen. Man kan ju fråga sig varför...vad kan va värre än att bli attackerad av kåta 50-åringar?(ha, ha)

Efter skulle såklart Iréne och Emelie vara pinsamma och stå i autografkön. Själv stod jag och hängde medans de fick tuttarna signerade(man kan ju undra vilka som är kåta?) Sen var det dags för raggarfärd in till stan för utgång. Skulle in på Pitchers men där var det så fullt så det gick inte att röra sig. Så vi gick till Harrys istället och dansade lite. Fick några uppskattande blickar och det var en kille från nån byhåla som var ganska sugen, men vafaan jag tar inte vilket skit som helst. Så det slutade med att jag fick skjuts hem. Ställde mig och städade innan jag gick o la mig. Skönt att komma upp till ett snyggt hem istället för ett kök med ciderburkar överallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0