Nu har jag fått...

...min nyckel och ett vindsförråd!! Så snart kan jag börja ställa upp saker. Skulle gjort det på en gång om jag inte skulle ner på stan snart och träffa Sophie ;).

Fick hämta bilen igår. Notan slutade på 2000 kr så det var väl överkommligt. Var nån bränslespridare(?) som behövdes bytas. Så nu går han som vanligt. Skönt!! Gillar inte bilproblem...

Dagen igår var mycket jobbig. Hade flera möten + bilen. Gick överallt och hela tiden kändes det som. Så är det när man får klara sig själv. Detta resulterade i att jag var mycket trött på kvällen och när energin är slut sätter tankarna igång och känslorna. Kan inte fatta att trots att han har behandlat mig så illa vill jag fortfarande bara ringa honom. Borde inte jag vara starkare? Känner mig så jävla patetisk!!

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Man tror att man automatiskt ska bli stark och sluta bry sig när de behandlat en illa men tyvärr kan det ta tid...

2009-09-10 @ 22:36:47
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0