Nu är det över

Från och med idag är allt över och slut.
Var och hämtade mina sista grejer. Tyckte det var skitjobbigt. Var så nervös så jag nästan skakade innan jag kom dit. Det gick dock bra. Tog bara det jag verkligen ville ha. Vill inte ha en massa saker. Det bara frambringar en massa minnen som jag inte vill ha.

Kände mig helt tom och slut efteråt. Visste inte om jag skulle gråta eller bara stirra ut i det tomma. Precis när jag messar med Cristina och hon skriver att han är inte värd dig dimper posten ner. I högen bland all reklam har domen från tingsrätten kommit. Där stod det att jag from i fredags är skild. Allt på en dag...Ja det var kanske lika bra?

Tog Boris på en jättepromenad för att slippa tänka. Orkade inte ta itu med alla kartonger som står i lägenheten. Tyvärr så måste jag träffa honom då och då. Kunde jag ha Boris på heltid så skulle jag det. Då skulle jag slippa se honom över huvudtaget. Det vore det bästa. Nu går inte det...

Som tur var tvingade Fredrika mig ut på eftermiddagen. Vi tog en tur på IKEA och Obs. Har nog aldrig handlat så lite på IKEA. Tror det slutade på 80 spänn. Men det var skönt att komma ut och slippa tänka en stund och se lite folk. Det blir ju en fördel när jag börjar jobba igen.

Jag får helt enkelt ta en dag i taget. Nu kan det inte bli värre. Jag vet att jag har sagt det förut men nu kan det verkligen inte bli värre...sikta framåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0