Nu är det helga

Äntligen helg. Är så skönt att jobba halvtid. Hade inte orkat heltid just nu. Har jobbat 3 dagar denna vecka och det märks. Har varit så trött. Har inte ens orkat prata med folk i telefon. Igår var jag tom så trött på jobbet så jag letade upp vilorummet som jag knappt visste var det var och vilade i 40 minuter. Jag tom somnade tills en jävla fluga väckte mig. Sen orkade jag med resten av dagen.
Har inga lektioner än. Börjar med en ny grupp nästa vecka. En nybörjargrupp. Har ingen som helst erfarenhet av det men det löser sig. Har däremot haft en massa introduktionssamtal med nya elever. Haft 2 på engelska utan tolk. Arabiska klarar jag inte så då får jag använda tolk :)

Det är oxå första veckan för Boris att ha en dagrastare. Det verkar ha fungerat jättebra. Märks att han är lugnare när jag kommer hem. Eller iaf i tisdags. De senaste dagarna har han gnällt konstant pga alla jävla löptikar. Nästa gång köper jag en tik själv. Eller så kastrerar jag honom så jag slipper det här. Jag får skrika till honom när jag ska sova att NU FÅR DET VARA BRA eller SLUTA!!!
Hur kan jag veta att det är löptikarna som han gnäller efter? Jo han dreglar som en tok och gnäller lika mycket trots vi har varit på långpromenad. Usch för kåta hundar ;(.

Ikväll har jag och Boris myst. Vi (eller jag) har ätit våfflor och sett ett avsnitt av True Blood. Resten av kvällen ska även den spenderas av att se på True Blood. Mysigt :)


Har man tur får man se den här snyggingen!!

Kommentarer
Postat av: Stina

OOOOOOOOOOOOhhhh....suck vad han är snygg...

2009-09-25 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0