Kartonger, saker, minnen, jävelskap

Vaknade halvdöd i morse. Tror gårdagen tog mer på mig än vad jag trodde. Idag var tanken att jag skulle packa upp kartonger. Tog till slut tag i projektet. Kunde inte förhala det längre när jag inte ens kunde komma åt hundbajspåsarna som ligger i byrån.
Så det var bara att hugga i. Det var mycket jobbigt. För varje sak är ett minne, även om det var mina saker innan jag träffade honom. Varje sak kan jag se på sin plats. Jag ser bara all tid som jag har lagt ner i detta. Alla tankar, drömmar och hopp jag hade. Nu ser jag bara sorgen och skiten i sakerna. Vet inte ens vad jag ska göra med alla kort, brev och småsaker som jag fick. Ska jag slänga eller spara? När ska jag ta itu med det?
Jag lyckades iallafall tömma 3 kartonger så jag kan röra mig lite bättre. Nu väntar jag bara på att komma åt vindsförrådet.

Jag sa igår att livet inte kunde bli sämre, vet inte om livet känns sämre men jag lyckades få en p-bot igen. Jag stod 9 cm för kort för nån jävla regel som jag inte ens känner till. Ok 400 är väl inte hela världen tänkte jag tills jag tittade på lappen. 1000 jävla spänn!!! Ja i den allmänna konkursen så. Nu fattas det bara att bilen som krånglar just nu blir en mycket dyr historia. Vad ska jag då sälja? Ja livet är underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0