Känner att...

...jag går åt rätt håll, äntligen!! Har inte super mycket energi men jag ser ljusare på framtiden. Känns skönt för jag var orolig att jag inte skulle uppnå det målet. Det har varit mycket illa men nu är jag på rätt spår igen. Är sjukskriven 2 veckor till och sen är planen att jag ska gå tillbaka till jobbet iaf på halvtid till en början. Hade tänkt att köra på heltid på en gång, men sen har flera personer bla min chef antytt att det kanske är bättre med halvtid i början. Och de har de kanske rätt i. Då det finns en massa faktorer som tar energi så kanske det är det bästa...

Var hos bildKristina igår och jag fick hennes åsikter som stämde med mina. Så nu håller jag på att ordna upp det praktiska. Tyvärr blev det ju inte som jag hade tänkt mig så varför dra ut på det? Nu ska jag hämta mina saker så behöver jag inte känna att det ligger och stör. Så jag var på väg upp på vinden för att utforska mitt förråd som jag inte har använt. Visade sig att min nyckel helt plötsligt inte passade så nu måste jag krångla med det :(. Men det är en mindre företeelse i det hela...Det svåraste verkar vara att ordna en tid då personen ifråga inte svarar på mina samtal...undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0