Jag överlevde...

...två dagar på jobbet :)! Nejdå så farligt var det inte. Känns kul att vara igång igen. Har dock massor att göra så hur jag ska hinna jobba deltid det vet jag inte. Får egentligen inte jobba övertid när jag inte jobbar heltid, men jag får väl spara tiden och skriva in det i programmet när jag går upp i heltid.
I torsdags kändes det som att jag snart skulle kunna göra det. Var så pigg när jag kom hem. Så var det inte på fredagen. Morgonen gick bra men sen...på eftermiddagen efter jobbet. Jag trodde att jag skulle somna sittandes. Som tur var fick Cristina mig att åka och handla. Tyvärr var vi där på fel tid så vi fick slåss med alla jävla barnfamiljer och pensionärer. Nästa gång blir det en annan tid. Efter det blev det finmiddag på McDonalds :).
Resten av kvällen spenderades i soffan. Var så trött att jag tillslut insåg att det var lika bra att lägga sig. Så kl.22 en fredagskväll låg jag i sängen. Orkade inte ens läsa.

Idag har jag börjat dagen med en uppfriskande promenad på sörmon. Sen satt jag utanför bolaget och väntade på att de skulle öppna. Kände mig som en annan a-lagare... Ikväll blir det nämligen Ladys night!! Ska bli kul att se alla hysteriska kärringar :)


Kommentarer
Postat av: Catti

Var det bra? Vi var för sena med att boka Karlstad, fanns bara dåliga platser så vi får ta Örebro i oktober istället

2009-09-20 @ 09:22:12
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0