Idag ska jag...

...lära mig mer om mig själv. Har en tid hos bildKristina idag och det brukar leda mig i rätt riktning. Får se om det blir några mer tårar. Vet inte, känner mig mest arg nu för tiden. Hon kostar mig en förmögenhet men hon är värd varenda krona. Jag känner mig starkare och mer trygg i mig själv varje gång jag träffar henne. Hennes ord och tankar leder mig framåt, vart det nu bär. Har ju ingenting som håller mig kvar längre så hur framtiden ser ut kan ingen veta. Har ju egentligen ingen annan att tänka på förutom mig själv och så klart lilla Boris. Men han mår bra där jag mår bra så det spelar egentligen ingen roll.
Känner i allafall att det går åt rätt håll, vilket håll det än är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0