Det går framåt

Det börjar rulla in personer som vill rasta Boris. Dock tycker jag att det har varit dålig uppslutning här på bloggen. Har jag skrämt bort er? :) I allafall har jag två intressanta personer som vill ta hand om Boris. Ska försöka träffa den ena av dem idag eller imorgon. Den här veckan är löst för på torsdag ställer min underbara vän Fredrika upp och tar honom på en promenad♥. Det är vänskap det!!

Känner att livet håller på att ändra sig, att gå framåt. Ser faktiskt fram emot att börja jobba igen på torsdag trots att det är en stor röra på jobbet och att jag ska göra nåt helt nytt. Ska koncentrera mig på det. Lugnet har på nåt sätt fallit över den tenserska borgen. Känner mig starkare även om det säkert kommer komma bakslag.

Idag blir det tokshopping med Sophie, om jag hittar nåt vill säga. Alla kläder jag har är antingen för stora eller för tråkiga. Så nu måste det in lite nytt i garderoben :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0