Äntligen kom...

...mitt bostadsbolag!! Så snart har jag en nyckel till vinden så jag slipper se kartongjävlarna!! Uh vad skönt det ska bli. Hoppas bara att mitt förråd är ledigt?

Idag har jag varit och lämnat in bilen. Den går så hackigt så jag var nervös att köra dit. Vill inte bli ståendes i en korsning. Men vi kom dit. Nu är det bara att invänta domen. Känns sådär men i lagen om all jävelskap säger mig att det kommer bli dyrt. Vad gör man inte för sin käraste ägodel?

Nu ska jag snart ner på stan och träffa företagshälsan. Undrar vad dom ska säga helt plötsligt. Känns lite försent. Då är det bättre att de betalar för det som jag själv har betalat för läkare och bildkristina. Vi får se vad dom säger. Sen blir det fika med Alex. Fullt upp alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0