Ännu en...

...helg till ända. Jag överlevde helgen denna gång också. Jag tycker helgerna är jobbigast. Får sån ångest om jag inte vet vad jag ska göra och då blir jag rastlös. Jag försöker göra roliga saker så att jag inte ska känna så men det kryper emellan ibland.

Har spenderat helgen med en massa fest. Vet inte om det är det bästa alternativet, men va faan ska man göra. Var roligt och trevligt både fredag och lördag. Fredag blev en spontan fest med människor som jag inte brukar umgås med. Men det är ju alltid kul att träffa nya människor.

Gårdagen spenderades med Sophie & co. Både nya och gamla bekantskaper. Hade jävligt kul. Vi dansade så svetten rann. Vi var verkligen Pitchers dancing queens ;)

Idag har jag konstigt nog mått hur bra som helst. Trots intaget av tequila ;) Fast nu börjar rastlösheten och ångesten sätta in. Har ångest just nu. Tror det beror på morgondagen. Ser inte fram emot den. Nu är det alltså dags, att dela på det sista. Sen kan ingen ångra sig. Vi har ju inte samma relation som förut då man kunde ändra sig under tiden och diskutera om sakerna. Förut har jag alltid tänkt på honom i första hand, att han ska ha det bra. Nu ska jag alltså försöka tänka på mig i första hand. Känns väldigt knepigt...


Kommentarer
Postat av: A

hahahahaha vilket skitsnack! Du har ALLTID tänkt på dig själv i första hand!

2011-06-09 @ 00:36:58
Postat av: A

hahahha vilket jävla skämt! Du har ALLTID tänkt på dig själv i första hand!



Fyfan...

2011-06-09 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0