Slapparkväll

Har haft en underbart skön och välbehövlig slapparkväll. Har varit så trött i flera dar så jag hade bestämt mig för att jag verkligen skulle slappa. O det blev det. Har sett 2 avsnitt av prison break o rent hus. I dag var det ganska äckligt så tom jag blev berörd.
Planen var att jag inte ens skulle gå nån längre promenad, men efter rent hus var det dags för kvällspromenad och då passade jag på att gå runt Lambergstjärn. Tror att Boris är lite mörkrädd för han tyckte inte om fiskarna som stod utmed stranden och han brukar aldrig bry sig om dom. Men nu burrade han upp sig och morrade åt dom. Förstår inte varför men det är ju Boris i ett nörskal, jag förstår honom inte alltid men han är ändå min gris.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0