På bättringsvägen

Idag är det tredje dagen efter min förödande cykelolycka och jag mår mycket bättre idag, så imorgon ska jag pallra mig iväg till jobbet och hoppas att det går bra. Har tom sovit riktigt bra inatt. Dock var jag lite orolig igår. Har nämligen varit mycket skakis och geléaktig i benen. Dessutom har mått illa i perioder + huvudvärk. Så efter 2 dagar ringer jag till rådgivningen för att höra om detta är normalt. Dessa tycker att jag ska kolla upp det. Jag trodde att de skulle kanske säga att jag skulle ta mig till Gripen, men icke. Hela vägen till ett fullbelamrat akuten vilket inte låg på samma ställe som sist jag var där, eller det låg på samma ställe men man fick köra en annan väg, vilket gjorde att jag mådde illa när jag kom dit.
Efter 6 timmars vilande och en kort stund undersökning visade röntgen att allt var okej. Då var jag så hungrig så jag hade ont i huvudet av det, för det gick över ganska mycket när jag kom hem och fick äta och dricka.

Efter den här olyckan har jag lärt mig en läxa iallafall. Nu är det slut med överkonsumerande av alla det slag, utan nu blir det ordning och reda i mitt liv. Vill inte vara med om detta en gång till. För er som är nyfikna hur jag ser ut kommer här en bild och som de säger på Tv: Känsliga tittare varnas :D



Detta var första dagen. Nu är jag lite mer svullen runt ögat. Känns som brottsfoton. Är ungefär lika glad. Tur att man har träskalle så man överlever.
Ja, ja jag mår iallafall bar och det är det viktigaste eller?

Stora kramar till alla och var rädda om er ute i trafiken!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du mår bättre och att du använder hjälm nästa tur ;)

Det såg inte roligt ut alls, hur känns övriga kroppen efter en sån vurpa? Skrapsår på händer oxå eller.

Sköt om dig och krya på dig.



Kramar från oss

2009-05-06 @ 10:20:24
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Usch...nu fick jag ont i magen igen =(

2009-05-06 @ 11:28:51
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0