Konstiga människor

I mitt hus har vi ett mycket föråldrat tvättstugesystem, dvs man skriver upp sig på en lista. Det fungerar väl jättebra om det inte vore för att det inte fylla på med nya papper. Sist fick jag ta en gammal kallese till APTn. Så i fredags tänkte jag att jag skulle vara lite duktig. Så jag sgjorde iordning ett på datorn och skrev ut på både fram och baksidan för att spara papper. Jag tänkte att alla skulle bli glada. Icke!!
Ikväll när jag gick ner för att ändra min tid stod det högst upp på pappret: "Vem har ändrat pappret och varför?" S å jag svarade för att jag var trött på att det aldrig finns papper och att jag trodde att folk skulle bli glad. Men jag skrev inte vem jag var, så de får väl gissa sig till det. Lite konstigt tycker jag att det är. Först trodde jag att jag hade skrivit fel tider eller så...men inte så jag förstår inte frågan. Det är väl jättebra om nån tar ett intiativ så slipper vi rita och leta efter papper varenda gång eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0