Har varit barnvakt...

... till Boris 4 år idag. Fick lite extra kvalitetstid och det är ju alltid mysigt. Vågade mig ut på en promenad runt Lambergstjärn. Gick lugnt, inte som vanligt utan Boris fick tom lukta på blommorna eller snarare på alla äckliga tikfläckar så han var nöjd. Det gick bra. Dock känner jag att jag blir fort trött. Jag har tom lovat Stefan att inte ge mig ut till Sörmon denna helg om nånting händer. I allafall inte själv. Så det är väl lika bra att lyda. Brukar ju inte bry mig men jag ska nog vara lite försiktig...

Stefan kom vid 5 tiden och då stod jag nästan redo med kaffet. Själv hade han med sig lyxiga glassbakelser från Hanna Larsson konditori, så det var nog tur att jag tog den där promenaden och en smal middag.

Nu blir det snart nyheterna för att se om det ser lika illa ut i världen som vanligt och sen blir det rent hus. Min favorit!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men, jag skulle säga grattis till Boris idag. Ok, Grattis Boris en dag försent. Hoppas din matte börjar krya på sig så hon inte har för ont i kropp å knopp.



2009-05-08 @ 10:51:05
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0