En lugn helg...

... med min favorit kille.
Har faktiskt tagit det lugnt precis som jag lovade. Känner att jag inte orkar härja utan måste vila emellan. Dock har jag faktiskt fått lite gjort, det viktigaste.
Börjar må bättre. Har bara kvar det stora såret i ansiktet och det dröjer nog inte länge innan det släpper. Tyvärr kliar det jättemycket. Är fortfarande svullen i ansiktet, men det går väl också över. Det jag är mest orolig för är att jag känner mig lite rädd och nervös när jag är ute och går på kvällarna. Jag som aldrig har varit rädd känner mig nu lite orolig. Varför? Vet inte. Det var ju inte så att jag blev överfallen utan jag gjorde det ju själv. Jag tror att det kanske beror på att jag inte minns vad som hände efteråt. Att jag bara har svaga minnen av hemgången och vidare. Jag hoppas iaf att det går över för så här vill jag inte känna. Känner mig som ett barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0