Uppackad o klar

Allt är uppackat, alla kartonger är borta. Har tom omorganiserat i garderober och i köksskåpen så nu är allt perfekt. Lyckades även lura med Stefan till IKEA för att köpa på mig lite mer. Det enda man behöver göra är att bjuda honom på mat. Ett tips om man vill ha hjälp av Stefan =). Skulle nämligen ha en byrå som vägde ca 44kg och det är lite tungt att bära upp det själv. Så kvällen har tillbringats med att skruva så jag är helt öm i händerna. Men snyggt blev det. Nu fattas bara lite borrningen så är allt klart.
Summan av det hela kan man säga att jag är sååå nöjd. Känns verkligen som att komma hem. Visst det blir jobbigt med pendlingen men jag njuter verkligen. Känns som om det är en ny start i livet.
Om ni är nyfikna på hur lägenheten ser ut är mycket välkomna att komma på en kaffe eller vin. Har köpt nya vinglas så nu går det bra. Annars finns bilder på lägenheten inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0