Trött...

Ja jag vet att det är vår, och ja jag vet att man ska vara pigg, men jag är TRÖTT. Så jäkla trött!!. Sitter på jobbet just nu och tjuvbloggar. Ska egentligen planera för min kommande undervisning, men jag har noll och ingen energi!! Vill bara gå hem, sätta på en film och drömma mig bort. Men då blir jag säkert rastlös?! Detta hände nämligen igår.
Kom hem sent från jobbet och skulle slappa framför en film. Då filmen var hur fjantig och värdelös som helst så stängde jag av den. Filmen heter "Transporter 3". Har ni tänkt att se den, gör det inte. Jag har inte sett 1:an eller 2:an så jag kan inte säga hur dessa är. I allafall var den bara overklig med olika fighting scener och replikerna var pinsamma. Usch!
Tror ni jag orkade byta film? Nej, utan jag gick omkring och var rastlös. Slutade med att jag packade en låda, duschade men struntade i insmorningen. Det har jag fått ångra idag då det har kliat som faan på kroppen. Tillslut laddade jag ner ett spel på Zylom och spelade det en timme. Så kul har jag?!
Nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra nåt...fast...chefen är inte här så det är ingen som märker: Hi, hi

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hi hi hi, verkar som vi mådde likadant igår. Jag spelade ett nytt sök å finn spel =)

Mindre än 2 veckor kvar nu darling.

Puss

2009-03-18 @ 13:42:53
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag lämnade faktiskt tillbaka jeansen idag =)

Puss

2009-03-19 @ 17:58:54
Postat av: Anonym

Jag lämnade faktiskt tillbaka jeansen idag =)

Puss

2009-03-19 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0