Pusselbokhylla

Dagen inleddes med att montera ner min pusselbokhylla/rumsavdelare. Den är tyvärr för stor, för tung och för bökig för att transportera i ett stycke så det blev till att ta isär den. Tyvärr är den oxå känslig för att bli lite kantstött så jag har paketerat in dem i tyg =). Ser lite roligt ut när de står upprade mot väggen, men vad gör man inte för sina möbler.

Soffan landade lyckligt hemma hos Stefan idag oxå. När jag bokade hemleverans så frågade de om vi behövde bärhjälp. Nej för faan sa Stefan jag klarar det själv på nåt sätt, för annars får du säkert betala extra. Ja ok då tänkte jag. Jag vet att han är envis men att klara en hel soffa själv?
Det slutade med att han fick upp den halvvägs i trappen då den inte gick in i hissen =). Så han fick se sig besegrad och ta till hjälp =)

Kommentarer
Postat av: stefan

japp erkänner mig besegrad av en soffa, men jag sparade pengar åt dig ;-) kram

2009-03-01 @ 20:02:09
Postat av: Catti

Hmmm, undrar just hur det går med min tvättmaskin som jag får hem i morron. Den väger 66 kilo och transporteras fraktfritt till TOMTGRÄNSEN. Funderar på något urringat och ett tomt ansiktsuttryck...

2009-03-01 @ 20:36:10
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0