Hedrad

Fick ett mejl igår från en av mina gamla elever. Han var en av de första jag hade och som nu 1,5 år senare har lyckats otroligt bra. Blev mycket rörd och hedrad av detta mejl. Då jag citerar har namnen tagits bort. Annars hade han skrivit upp alla sina lärares namn som hjälpt honom till den han är idag. Läs och njut och strunta i stavfelen.

"Idag är alla kvinnors dag

Idag är mina kära lärares dag

Grattis på alla kvinnors dag

Mina kära lärare!

Ni alla deltar min framgång här i Sverige

Era namn hade skrivits i mitt hjärta .

Ni är som första uppmuntrade mig för att stiga fram.

Varje gång när jag finner mig på mitt nya jobb i Stockholm, funderar på hur mycket jag är

skyldig er.

Jag måste tacka er på alla Sveriges höga tider."


Kommentarer
Postat av: Catti

Riktigt, riktigt rart.

2009-03-09 @ 17:04:18
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Anonym

va gött med beröm. Kram

2009-03-09 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0