Com hem

Ibland kan man bara bli galen. Är det nåt jag hatar så är det att prata med olika kundtjänster för det krånglar alltid och då menar jag alltid!! Idag tog jag mig i kragen trots förkylning och ringde till olika kundtjänster och då bla. Com hem. Eftersom jag flyttar till ett annat com hem hus tänkte jag att det är väl a piece of cake men icke. När jag talar om att jag ska flytta till Karlstad så säger idioten att eftersom du byter riktnummer så kostar det 350 kr!!! Jag frågade om han skojade men nej det gjorde han inte.
Jaha vad kostar det att säga upp då? Inget svarar han. Bra då gör jag det och så tecknar jag nytt senare för det kostar ju inget eller hur? Nä svare skaftet och kopplade mig vidare till en annan person.
Efter mer än 10 minuter i kö hade jag retat upp mig lite. Då får jag prata med en trevlig norrlänning som undrar lite försynt varför jag vill säga upp mitt abonemang? Jo för att ni ska kräva mig på 350 riksdaler(jag är ekonomisk och sånna summor betalar jag INTE i onödan) Va?! sa han. Det kostar inget. Så han fixade mig ett nytt nummer. Ibland ska man ha tur och träffa rätt person. Jag tackade så hemskt mycket. Han gjorde så min puls gick ner och allt var frid och fröjd =)


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Fan va trött man blir på alla puckon. Hur får dom sina jobb?

Tror jag åxå pratat med den där norrlänningen å blev dödsförälskad...

2009-03-13 @ 07:32:00
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0