Upp o ner

Det är upp o ner hele tiden. Mest upp just nu men det kan ju bero på att jag försöker att inte tänka så mycket. Det funkar bra nu i värmen+ jobb. Då behöver man inte tänka. Dock vet jag att med start från söndag kommer att det att kännas jobbigt så det är väl lika bra att inte tänka nu.
Det positiva i det hela är att jag känner att det kanske finns en framtid med mina syskon. Känns som om dom har kommit till insikt och vill ha en relation till mig nu när familjen har blivit mindre. Det känns bra. Hoppas att det kan bli bra.

Ska försöka skriva mer i framtiden men just nu finns inte energi till det. Dels på grund av värmen. Imorgon ska tom jag ev ge mig ut till en strand en stund och BADA. Är ledig imorgon så jag ska fösöka njuta.♥

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Å visst njöt vi =)

Hoppas du avbokade å fortsätter njuta av kvällen.

Puss

2009-06-30 @ 15:20:24
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0