Toppendag

Idag var det en toppendag. Började dock dagen med huvudvärk som snabbt skulle botas med kaffe. Sen åkte jag ut med Fredrika och senare Kristijan för att sola och bada på Örsholmen. T%yvär så brände jag mig på ryggen så det känns lite just nu, men faktiskt helt ok. Har varit med om värre. Jag och Fredrika lärde Kristijan vad killar ska göra eller vad vi flickor tittar på. Så nu vet han inför nästa dejt. =)

Ikväll drog jag och Stefan iväg för lite tutbingo. Och idag hände det. Jag vann 1000 KRONOR. Var så uppspelt så jag skakde. Så nu ligger vi plus för i år. Ja vi delar på vinsrena. Det ger en större chans att vinna. Tyvärr blev det inget mer efter det, men jag firade med en glass och dricka. =)

Nu är det snart bedtime tror jag. Om jag inte ska orka med min gigantiska disk innan.....imorron kvällsjob med Ida, Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0