Tack!!

Tack alla ni som bryr er och som ställer upp och hör mitt "tjat". Tack för att jag får älta lite så att jag känner mig bättre. Ni vet inte hur mycket det betyder och jag hoppas att jag säger det också. Tack vare detta är jag på väg upp. Känner mig bättre, iaf för stunden. Det är jobbigt att sörja nån som inte finns mer och som kanske aldrig har funnits. Det är jobbigt att sörja drömmen om det som inte var.
Men ni låter mig älta och gråta. Ni lyssnar och förstår och ger mig presenter och omtanke. Detta gör att jag inte dränker mig själv. Förhoppningsvis är det sista gången som jag behöver göra detta och det kommer säkert ta sin lilla tid. Men jag hoppas jag kan återgälda detta på nåt sätt nån gång i framtiden.

TACK !!

Kommentarer
Postat av: stefan

finns alltid för dig,gör allting jag kan för dig, du betyder alldeles för mycket för att inte hjälpa dig om jag kan. kram

2009-06-18 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0