En gammal vän

Hade ett underbart samtal via msn i fredags med en gammal vän. Har nog skrivit lite om honom förut, då han hittade mig via facebook. Sen dess har vi inte pratat trots att jag har mejlat honom. Men i fredags tog han kontakt och vi började prata via msn.
Det var precis som förr, ingen stor skillnad där. Så över en timme pratade vi om allt möjligt och försökte catch up. När det gäller gamla vänner som man får kontakt med igen vet man aldrig om den andre känner som en själv. Det var kanske bara jag som tänkte på honom under åren? I detta fall var det inte så och han tom uttryckte det i skrift fast han tyckte att det var svårt då svenska inte är hans starkaste språk, så han ursäktade sig men jag sa att han fick högsta betyg i min klass =).
Så nu kanske det blir en resa till Schweiz? Skulle inte vara helt fel då jag är så ressugen =). Nu ska vi iaf hålla kontakt. Ska inte släppa iväg några vänner från mig om det inte är så att de inte vill vara med mig =(.

Jag fick iaf sån energi efter vårt samtal så det tog en stund innan jag kunde somna. Tänk vad ett samtal kan göra =).


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Kul, du får berätta när vi ses snart.

Puss

2009-06-07 @ 12:16:23
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0