Det är mycket nu...

Är så trött! Är verkligen i slutet av min kapacitet av tänkande. År så trött i huvudet så jag orkar inte ens tänka...I och för sig är det väl inte bara jobbet som får en att fundera och vara trött, men vissa saker orkar jag inte ta itu med just nu då jag är för trött. Då är det bra med vänner som orkar lyssna på ens gnäll om både det ena och andra. Har en daglig terapitimme(läs 2) med Cristina då vi diskuterar allt, både jobb och annat. Det är bra att nån bryr sig och förstår. Det är viktigt att känna sig omtyckt annars orkar man inte.

Så just nu är bloggen inte speciellt prioriterad. Det händer saker hela tiden men jag orkar inte skriva om det. Det kräver för stor tankeverksamhet och när denna inte finns, ja då blir bloggen lidande. Jag hoppas kunna komma igen när allt lugnar ner sig och jag känner att jag kan formulera en enda vettig tanke. Så i helgen ska jag bara ta hand om mig själv. Har inga planer för helgen så vi får se om nån hör av sig för att göra nåt kul, men hittills har ingen gjort det så det blir väl mys med Boris. Men det är inte fy skam det heller.♥

Kommentarer
Postat av: C

Tycker om dig väldigt mycket.

Kram

2009-06-06 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0