Hundtricket

Efter att ha bott i lägenheten i ca 4 månader bestämde jag mig för att jag ska nog bo här ett tag och började mysa till det med gardiner mm. Det som inte har funnits här och som jag påpekade vid inflytt var att det inte gick att hänga upp nån taklampa. Och inte bara att det inte fanns en krok för det kan jag fixa själv, men det fanns ingen kontakt att stoppa i sladden! Och är det nåt jag inte befattar mig med är att pilla i elskåp och sladdar i väggen. Inte sen jag fick en rejäl kyss för ett par år sen.

Men i veckan kom de som ett skott, för jag körde nämligen hundtricket!! Ja inte som på filmen att jag fick en pojkvän för att Boris är så jävla söt så att alla kommer fram till mig(snarare tvärtom). Nä jag skickade ett mejl och beskrev min situation och att de hade denna vecka på sig för nästa vecka har jag hund och då får ni gå in på egen risk!(ja jag skrev faktiskt så)
Så på måndagen kom han och tittade och på onsdagen var det klart. Så nu har jag en ny snygg lampa uppsatt. Så ska ni få nåt gjort snabbt kan jag rekommendera "hundtricket".

Tom vaktis tyckte det var ett bra sätt =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0