Efter regn...

...kommer solsken eller vad är det man säger? =)

Har varit lite för mycket denna sommar därav mitt dåliga skrivande. Ibland har jag nästan bestämt mig för att skriva o så sätter jag mig framför datorn o så har jag ingen lust. Det kanske kommer tillbaka eller så gör det inte o då får jag väl lägga ner bloggen.

So sagt, efter ett dödsfall, begravning och bodelning + extrajobb har energin mest gått åt till att överleva dagen. Nu börjar jag se ljuset efter mörkret(mer klyschor) och energin är på väg tillbaka även om det är i korta stunder.

Så nu kan det bara bli bättre, för efter motgång kommer medgång eller? =)

Kommentarer
Postat av: stefan

klart att allt blir bättre,kram

2009-07-30 @ 17:36:45
Postat av: Fröken Källgren

Tänker inte kommentera detta inlägg....

PUSS

2009-08-02 @ 09:43:16
URL: http://frokenkallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0