Underlägsen

Jag tog som vanligt min som jag trodde maratonpromenad. Från och med idag kan jag inte kalla det maratonpromenad. Jag trodde att jag höll ett hyfsat tempo, men pyttsan. När jag går där och halkar omkring iett bra tempo (trodde jag) kommer det en tjej jämsides med mig och går om. Den tjejen hade ett supertempo!! Försökte hänga på ett tag men det var dödsdömt. Såg henne komma längre och längre bort från mig i ett rasande tempo! Det enda jag kunde tänka på var vad hon hade för skor på sig eftersom hon kunde gå så fort och inte jag??
Jag får helt enkelt se mig besegrad....

Kommentarer
Postat av: Catti

Men herregud vad du bloggar, jag hinner ju inte med. Ja, det där med promenader är knepigt. Jag gick ju själv så benhinnorna brände för att slippa gå jämsides eller (vilket gud förbjude) hamna efter

2009-01-29 @ 23:40:18
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0