Tillbaka till verkligheten

Jaha, då var man tillbaka till verkligheten. Det gick dock ganska bra, men jag hade gärna varit hemma ett tag till. Hade skaffat mig bra rutiner och vanor som jag är tveksam till att jag ska orka hålla i.
Har iaf blivit en långpromenad på eftermiddagen. Blev inte så lång på morgonen som jag hade velat då jag inte visste i vilken ordning jag skulle göra allt på morgonen...har inte riktigt rutin på det.

Tyvärr är jag mycket trött och frusen ikväll, får inte riktigt nån energi. Borde diska så det får väl kanske bli det. Har iaf blivit av med 5 böcker som jag har lagt ut till salu, så det minskar i påsen som Fredrika ska ta hand om  =). Det är bra med vänner som kan hjälpa en att förmedla saker!!

Boris är lika pigg han och ligger och trynar i soffan. Vissa har det bra!

Kommentarer
Postat av: Petra

Absolut, annars hade jag nog gått ut och sparkat på något träd för att avreagera mig. ;-) Trevlig torsdags kväll.

2009-01-08 @ 16:11:53
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0