Tebax i hålan

Nu är man alltså efter två veckor i stora staden tebax i hålan. Det känns faktiskt ganska skönt. Alltid trevligt att vara borta men det känns skönt att vara hemma igen. Nu vet jag ju att det inte kommer vara för evigt=).
Konstigt nog så var lägenheten i samma röra som jag lämnade den i? Jag förstår inte varför? Ska inte hustomtar sköta sånt?
Så eftermiddagen har spenderats av att försöka få lite iordning i lägenheten och packa upp alla saker. Hälften hade jag inte ens använt såg jag när jag packade ner allt igen =).
Nu är det bara dammsugning som återstår sen är det ganska fräscht igen. Tyvärr kan inte Boris hjälpa till med dammsugningen som är det värsta jag vet, så jag får väl göra det själv! Han var mycket nervös i förmiddags att hans älsklingsmatte skulle åka UTAN honom. Han blev dock överlycklig att han fick följa med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0