Stora pengar

Idag har jag tjänat stora pengar på alla mina traderaauktioner. Har idag fått in ca 1100kr. Inte dåligt för saker som bara ligger och skräpar =). Skulle gjort ett ryck till att leta upp mer saker+ lite sortering men det blev lite slapp framför datorn med ännu ett meningslöst spel =). Ja, ja man måste ju få vila lite...men jag har gått mina promenader iaf så allt släpper jag inte på. Det ger ju resultat så då ska man verkligen inte sluta el?

Imorgon är det dags för jobb, igen. Jag fattar inte varför helgen ska gå så fort? Jag har ju massa att göra som inte har blivit gjort!! Kan man inte ha helg 3 dagar så jobbar man 4? Vem har bestämt att det ska se ut såhär? Måte vara en uttråkad karl?

Sen blir det lägenhetskoll imorron oxå. Hoppas det är nåt att ha och hoppas i så fall att jag får den! Håll tummarna!!

Kommentarer
Postat av: stefan

håller tummarna stenhårt. kram

2009-01-18 @ 21:53:26
Postat av: Catti

Tradera is the shit alltså? Men jag är för laaat för att hållas med sånt. Jag får väl gå back då

2009-01-19 @ 17:24:42
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0