Spy gallakväll

Kvällen har varit underbar. Har varit hemma hos Iréne med Lotta och avnjutit en underbar middag. Under denna tid har vi spytt galla om diverse personer. Det är skönt att kunna göra det ibland med personer som man litar på och som känner likadant. Då kan man köra på ett tag till =). Både jag o Lotta var skittrötta efter ett otroligt intressant APT så vi kända att ahhh vill bara ligga i soffan. Men efter en kväll med god mat o mycket skitsnack så har jag helt plötsligt fått energi. Annars skulle jag inte kunna sitta här efter 10 o blogga. Men man måste ju varva ner lite efter en sån kväll...

Fortfarande inget svar på lägenheten. Jag ger henne en halv dag till innan jag telefontrakasserar henne igen.

Kommentarer
Postat av: stefan

det är rätt,ligg på så de känner sig tvungna att ge dig lägenheten ;-). Aldrig fel o snacka lite skit om folk. kram

2009-01-20 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0