Oflyt

Fick inte lägenheten i Viken=(. Tydligen kunde kärringen inte bestämma sig men till slut var hon tvungen o då blev det den andre. Tydligen hade hon lite dåligt samvete för hon lovade att jag skulle få nästa. Precis som om det hjälper mig? Tappade lite gnistan efter det, fast jag kände på mig att det inte skulle gå. Man ska alltid lita på sitt sjätte sinne.
Då hittade Stefan en som han så vänligt ringde på. Gubben LOVADE att han inte skulle hyra ut den förrän jag hade fått titta på den idag. Så när jag kom till Karlstad så ringde jag. Det visade sig att gubbfan redan hade hyrt ut den! Det hade varit sånt tryck? Ja men hallå, kan man inte höra av sig då då? Nästa gång får Stefan kolla på den själv. Borde vara olagligt att lova en sån sak o sedan inte hålla det?
Börjar misströsta lite, känns som om jag bara har oflyt just nu. När ska jag få flyt???

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Den där har jag varit med om; att de hyr ut den innan man fått titta på den fast de sagt att man ska få titta...

2009-01-23 @ 21:32:06
URL: http://senemizz.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Det kommer hjärtat, det kommer....

Puss

2009-01-24 @ 06:57:19
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0