Ny dag nya möjligheter

Då var det en ny dag igen. Vaknade lite senare än vad jag hade tänkt mig av att Boris stod upp i sängen. Först tänkte jag skälla lite på honom tills jag kom på att klockan hade ringt för LÄNGE sen =). Tyvärr är jag inte som fröken morgontidig utan jag måste ställa klockan för att inte sova bort hela dagen. Inatt har vi etablerat hur Boris ska ligga i sängen, så då behövde jag inte bli arg på honom för att han ligger på MIN sida. Jag slutar aldrig att förundras att Boris som har en egen sång MÅSTE ligga precis som ett plåster på mig så jag måste ligga som en ostbåge..

Det nya årets "nya" fortsatte idag med en långpromenad i nysnön(?). Nu behöver det INTE finnas snö, fast det är iaf varmare idag. Lite mer folk ute idag, men det kan ju bero på att jag var ute ca en timme senare än igår...

Nu ska jag försöka arbeta lite, måste förbereda mig inför nästa termin, innan jag tar itu med nästa projekt.

Ha en bra solig dag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0