Myshelg

Har haft en otroligt mysig o lugn helg.

Fredagen spenderades hos Stefan. Först var vi o lämnade katterna till en snäll själ som ville ha dem. Tack och hoppas att det funkar. Tyvärr fick jag slåss lite med den ena av katterna så stämningen var lite sådär. Tur att man inte skulle äka nån annanstans....
Sen myste jag o Stefan med en pizza, slapp o snack. Mycket välbehövligt. Planen var egentligen att vi skulle rensa i hans/mitt förråd bland allt skit, men vi bestämde att det skulle ske nästa dag istället.

Så klockan 8 ringde klockan för en dag av arbete. Fast det blev bara lite grann. Vi tog det som vi visste skulle slängas. Kvar är rensning i olika kartonger+ allt skit som står i hans lägenhet =(. Det ska bli om 2 veckor. Allt för att göra plats för mina grejer(nej vi ska inte flytta ihop)

Sen var det dags för nästa anhalt på helgens planer, till Fredrika för lördagsmys. Först fick jag MYCKET god mat. Åt alldeles för mycket=). Sen tog vi en promenad för att inhandla ca 1kg lösgodis som vi mofflade i oss utan problem medan vi spelade zelda.
Kvällen avslutades framför datorn där Fredrika hjälpte mig att fixa till min matchsida för att se om det gör nån skillnad. Vi får se om nån nappar =)

Idag har det blivit en maratonpromenad med Fredrika(hon är nästan värre än jag), morgonmys o sedan tebax till Karlskoga. Har fixat lite nya auktioner o plockat lite. Dock känner jag mig lite seg. Vill inte jobba imorgon. Är det inte lov snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0