Minus 3

Idag var det lagom kyla, bara minus 3. Perfekt väder för en långpromenad. Försöker skapa mig rutiner så att det ska hålla i sig även när jag börjar jobba, vilket är imorgon. Som tur är ska jag ha Boris ett tag till, så det kanske fortsätter. Dessutom börjar det sakta men säkert bli ljusare vilket kanske hjälper till. Idag försökte jag gå upp halv åtta. Gick inte så bra, men 8 kom jag upp. Försöker vänja min stackars kropp att gå upp tidigt, för snart är det slut på sovmorgon. Nu får man inte sova länge förrän till sommaren =(. Har funderat på att skaffa mig en sån där lampa som gör att man vaknar succesivt, men eftersom jag ska spara alla mina pengar så får jag önska mig en till nästa födelsedag, vilket inte är förrän i december så det blir nog ingen=).

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Jag åker lördag el. söndag beroende på tillstånd. Har inte skola förräns onsdag el. torsdag =)

2009-01-06 @ 12:22:19
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Catti

Dyrka ljuset!

2009-01-06 @ 23:08:14
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0