Lång dag

Det har varit en lång dag idag, men som tur är den snart slut. Har haft lektioner från 8.00-16.00 med bara korta raster. Klockan 16.30 packade jag för att gå hem, men då hade jag saker kvar som jag har fått gjort hemma. Det är jobbigt att vara lärare =).

Tog monsterpromenaden på vägen hem. Hade så ont i nacken så jag trodde att det skulle gå över efter en rejäl promenad, men icke. Jag förstår inte vad jag gör eftersom jag får så ont i nacken?
Inte var det roligt att gå heller. De plogar så dåligt i Karlskoga så trots att det är plusgrader så är det fortfarande en hel del snö kvar på vägen så man halkar en hel del. Men jag gjorde det i allafall =).

Kvällen har bestått av att lägga upp en del nya auktioner och packa en del avslutade. Det är inte lätt att vara traderaförsäljare, men vad gör man inte för lite extrapengar?
Sen var jag tvungen att rätta en hel del texter. Tur att jag gör det i racerfart, annars skulle jag aldrig hinna allt.

Nu är det snart dags för sängen. Ännu en dag till ända!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Å ännu en dag närmare sommarlovet...hi hi hi

2009-01-26 @ 20:43:11
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0