Lägenhetstitt

Idag har jag varit helt speedad för att jag ev skulle titta på en lägenhet. Alltså lägenheten skulle visas men jag visste inte om jag skulle vara där. Hade nämligen hört redan i fredags att det skulle vara snöstorm på måndag och jag HATAR att köra i snöstorm. Som tur är har jag bra vänner så fröken Källgren skulle titta i mitt ställe om så var fallet.
Nu var det ju bara blötsnö så jag åkte iväg. Boris hade jag packat in i bagaget så att han skulle slippa vara ensam så länge.
Så kl.15.25 stod vi utanför och väntade på vaktmästaren som skulle komma o visa lägenheten. Plötsligt ser vi två udda(?) tjejer som också skulle titta. Iallafall. Lägenheten var helt underbar och skulle passa mig perfekt. Nu är det bara att hålla tummarna så att jag får den. En präktig(?) fröken med fast anställning måste ju vara mer intressant en en dreadsprydd donna som säkert är en fattig student?(Här har vi INGA fördommar =)). Jag skickade iväg ett smörmejl till hon som är ansvarig och klockan 9 imorgon ska JAG smöra upp henne i telefon. Håll alla tummarna ni har, för i så fall flyttar jag snart till Karlstad!!

Så tyvärr blev det ingen maratonpromenad som vanligt. Kan ge detta som tips för den som vill bli lite mer trimmad o väga lite mindre. Mina maratonpromenader har gett resultat. Det står nu -3 på vågen. Kan det bli bättre? Dock är jag mycket trött efter all anspänning så det blir tidigt för mig idag.

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Jag håller tummarna som fan!!!!!!!!!!!!!!

Puss & Kärlek

2009-01-19 @ 21:29:44
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Senemizz

Två tummar till dig Frugan! :)

2009-01-19 @ 22:20:30
URL: http://senemizz.blogg.se/
Postat av: stefan

alla håller tummarna här, jag,Gertrud och Selma. kram

2009-01-19 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0