Intensiv lördag

Dagen har varit otroligt intensiv o jag förstår inte hur jag har hunnit eller orkat med allt. Dock börjar jag känna mig något slut så det blir nog sängen snart.
Idag har jag:
Gått 1 timmes promenad på morgonen. Idag var det ingen som gick om mig utan idag var det jag som speedade förbi en massa folk. I och för sig var de pensionärer men självförtroendet fick sig en kick =).

Tvättat en MASSA tvätt. Tyvärr var tvättsugan skitigare än vanligt så jag var något förbannad eftersom dammråttorna låg som stora drivor i torkrummet, och det finns inget värre än att tvätten skulle ramla ner i den där skiten. Jag kände bara "Ah vad skönt när jag lämnar det här bygget!!"

Sen har jag rensat och åter rensta. Hur faan kan man ha så mycket papper och annan gammal skit. Har nästan fyllt en hel påse med bara papper idag. Och då har jag redan slängt en hel del. Hittade gamla lönerapporter från gud vet när. Varför sparar man på sånt? Tur att man idag kan få sånt elektronisk så man slipper en massa papper!!

Sen har jag diskat, lagat mat och fixat så jag kan se på datorn på Tv. Kan säga att det var ett jävla krångel. Jag fattar inte varför allt som har med datorn ska krångla? Kan nån tala om det för mig?? Och då är jag ända ganska haj efter alla försök att lösa datorns problem. Efter mycket om och men så fick jag till det. Har både ljud och bild. Tyvärr har jag inte lyckats att få färg på tvn ....men det kommer så småningom. Detta tog halva fredagen o nån timme idag.

Sen har jag jag badat, rengjort smycken som ska säljas, läst ut en bok mm, mm.

Kan ni fatta hur jag har hunnit allt det här? Det fattar inte jag?

Nu blir det sängen med nästa bok. God natt!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hade vi varit snällare så hade vi fått längre dygn för det önskade jag mej av tomten. I rå får vi va snälla som fan så kanske det blir bättre med tid år 2010....

2009-02-01 @ 15:47:43
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: DumPer

Jovisst siddu...tebax i den eländiga cybervärlden. Hur står livet till med dig då?

2009-02-01 @ 17:42:24
URL: http://dumper.blogg.se/
Postat av: DumPer

Har precis startat upp en kategori just för DIG!ler lurigt

2009-02-01 @ 18:32:35
URL: http://dumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0