Inget svar

Nu är klockan strax över 5 o fortfarande inget besked om lägenheten. Ringde idag o smörade o talade om hur jävla bra jag är. Nu är det ju så att det var en till som hade tackat ja till lägenheten så hon skulle kolla upp vissa saker o sen återkomma, vad jag förstod idag. Men än har jag inte hört nåt på telefon eller på mejlen. Jag hoppas på det bästa och förväntar mig det värsta.
Tyvärr visade det sig att de verkar som att det varken finns Com hem eller bredbandbolaget så det får väl bli nåt annat, men det löser sig, bara jag får ett besked.
Kom igen...RING!!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Aaaah, vad irriterande!

2009-01-20 @ 18:31:47
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: stefan

jag hoppas på det bästa. hör av dig så fort du vet något. Kram

2009-01-20 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0