Gårdagens bravader

Igår var det dags för party igen. Stefan, Fredrika, Kristijan, Micke o jag var på partyhumör. Blev en otroligt trevlig kväll med en hel del skratt. Jag skrattade så mycket så jag fick tom ont i huvudet.
Dock var det lite o tråkigt folk ute, men vad spelar det för roll när man är i så trevligt sällskap =). Lite bilder blev det oxå för en gångs skull. Annars brukar det vanliga vara att kameran är med, men ingen tar någrakort, eller så ligger den i väskan. Denna gång tog Kristijan tag i problemet.
Så klart blev det lite singstar oxå. Jag vann ALLA gångerna!! Men jag är en bra vinnare o hejar på de andra, annars vill de ju inte spela mer med mig =).

Kvällen börjar lite lugnt med popcorn o vin. Vi åt 3 påsar(!!!) popcorn.

Två glada killar! Micke försökte hålla sig ur bild, men det gick inte =)

Kristijan i sin snyggast posé!

Stefan i sin sexigaste(?) posé!

Fredrika med sin "snyggaste" min!

Jag i ännu ett skrattanfall!

Kristijan försökte ta ett kort på han o Stefan. Det gick INTE så bra! Så här skulle det se ut istället:

Något bättre kanske?

Fredrika fick tom trimma Stefans skägg. Man måste ju se bra ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0