Dagens motion

Trotsade vädermakterna och gav mig ut i blåsten. Längtade faktiskt lite efter att röra på mig, så vanan kanske börjar komma. Har inte promenerat nåt på hela helgen. Vet inte vad som händer men så fort jag kommer hem till Stefan försvinner alla mina goda vanor, märkligt...
Tyvärr blev det inte den ordentliga promenaden eftersom all snö inte är borta i Karlskoga utan det är isgata överallt. Lite jobbigt att gå då. Vet inte hur många gänger som jag har halkat till. Inte bra för min ömma fot, som ömmar ganska mycket sen lördagens moves på dansgolvet =).
En orsak kanske till att jag orkar kämpa mig ut tror jag faktiskt beror på ljudboken. Jag ville så gärna veta hur den slutade. Har precis avslutat "Musselstranden" av Marie Hermansson. Ingen författare jag har läst tidigare, men den var riktigt bra. En bra roman helt enkelt som passar bra när man lyssnar under promenaden. Hade jag läst den i bokform kanske jag hade tröttnat eller hoppat över en del, eller kanske inte, jag hade inte velat missa några detaljer.
Nu håller jag på att lägga in nästa ljudbok så jag har en motivationshöjare =)!

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Jag är SÅ impad av dej.

Glöm inte att jag har flera ljudböcker åxå.

Puss & Kram

2009-01-11 @ 17:27:35
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: stefan

du är så duktig, tur att du inte är här jämt :-)

2009-01-11 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0