Början på 2009

Har börjat mitt nya år bra, fast inte som jag tänkte. Började dagen med att gå en lång promenad trots kylan. Dock var planen att gå till jobbet och hämta mina underbara matlådor. Efter ca 150 meter kom jag på att jag inte hade nycklarna med mig, kortet var med men som sagt inte nycklarna. Så tanken var bra men det funkade inte =). Så jag fick ta en långpromenad med en tom ryggsäck på ryggen som en annan idiot.  Det var dock mycket folktomt så det spelade inte så stor roll. Inte konstigt med tanke på att det är -12 i Karlskoga..Burr!
Dagen fortsätter med handling och tvätt. Insåg när jag skulle äta frukost att min ost såg INTE så fräsch ut, så det fick bli knäckemackor med enbart smör. Det gapar ganska tomt i mitt kylskåp så en handling är inte helt fel =). Annars är det svårt att försöka börja ett nytt liv med att skärpa mig med maten, annars blir det som det står på en kylskåpsmagnet som jag fick av Stefan:
Jag äter en varierad kost: färdigmat, mikromat och halvfabrikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0