Boris II

Idag har jag haft den stora äran att träffa Boris II alias Love. Det är första gången jag har träffat en Bullterrier i en fågels kropp. De är precis lika enerverande och spelar apa lika mycket! De kanske är släkt? De får båda sina stolleryck eller bullefnatt som det oxå heter, och kan reta en till vansinne. Men samtidigt måste man bara älska dem. Kanske blir en fågel nästa gång istället?
Love blev iallafall kär i mig eller mitt hår. Där satt han en hel del och gjorde konstiga ljud och gnuggade sig. Kanske en parningsdans? Tom på fågelmarknaden är jag attraktiv, he, he!
 
Ser ni vilket fint par vi är? Jag o min nya kärlek!

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Så himla mycke kärlek =)

2009-01-10 @ 20:00:09
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0