Äntligen lördag

och jag sliter som en vanlig arbetsdag =). Idag har har jag hittils hunnit med en 30 minuters promenad, disk, tvätt, lite rensning och en kort sväng till Konsum. Känns som jag har lite mer energi. Kände det redan igår och jag hoppas det håller i sig för det är SÅ skönt att inte vara trött hela tiden.

Hade en slapp kväll igår och såg på två filmer! Jag tänkte om jag ser de som jag inte har sett än så kan jag plocka undan dem sen. Allt för att underlätta i framtiden. Har förresten hittat en lägenhet i viken som jag ska titta på på måndag. Hoppas att det är nåt att ha, annars är det bara att leta vidare. Positivt tänkande!

Kommentarer
Postat av: stefan

gött att du känner dig piggare. stor KRAM

2009-01-17 @ 14:04:10
Postat av: Fröken Källgren

Jag håller med föregående kloka talare =)

större KRAM

2009-01-17 @ 14:59:14
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0