Utmanad

Jaha då har man fått sin första utmaning så här på bloggen. Och inte var det den lättaste heller då jag ska berätta 7 sanningar om mig själv. Hur ska jag kunna göra det? Kan ju inte berätta allt om mig själv. Jag har funderat i 2 dar så nu ska jag väl försöka. Har fått denna utmaning från Senemizz
Regler:
                       1. Länka till den som har taggat dig
                       2. Berätta sju sanningar om dig själv
                       3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
                       4. Skriv ett medd. i de sju personernas bloggar, 
                       så de vet att de blivit utmanade 

                      Sanningar om mig:
                      1) Är extremt envis när det gäller alla projekt. Jag ska klara dom om jag så ska dö på kuppen.
                      2) Kan ibland äta en påse popcorn eller en hel B&J:s till middag.
                      3) Är en otroligt dålig förlorare.
                      4) Hatar folk som kommer försent (gäller även mig själv)
                      5) Dömmer folk fort - men kan ändra mig också (ibland)
                      6) Skriker åt andra medtrafikanter i bilen, allt ifrån gubben i keps till segisen på övergångsstället.
                      7) Ålskar att lägga pussel, speciellt kluriga.

Jaha, det mesta var ju inte så insmickrande men, men, det är ju sant. Jag har inte kommit hit för att va trevlig utan för att röra om lite =).

Kommentarer
Postat av: Lill Boss

Mycket möjligt att vi har.

Har sett olika kalendrar som har samma citat :P

2009-02-08 @ 15:48:06
URL: http://senemizz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sådär, nu har jag öppnat mig, och erkänt 7 sanningar =P

2009-02-09 @ 23:09:18
URL: http://muppiigast.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj, det glömde jag bort, hehe

2009-02-10 @ 16:47:38
URL: http://muppiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0